sâmbătă, 19 august 2017

ROCHIE ,,RVL,, -RAVIOLI- DE OCAZIE ,DEOSEBITA, MODEL ORIGINAL- marimea 40, pret 100 lei- REDUCERE DOAR 49 LEI ,PRET EXTREM DE BUN!!!transportul inclus pt plata in cont!!!







 IMPECABILA, CA SI NOUA, un model absolut ORIGINAL, UNICAT, de firma, 66  % BBC, brandul  romanesc este foarte cunoscut , au si magazin online, am cumparat-o cu muuuult mai mult decit o vind aproape 300 lei !!!, nu-mi mai vine la bust, m-am implinit un pic-zona cu elastic se si poate ridica DEASUPRA  genunchiului-asa incit apare  ALT  model din aceeasi rochita-MAI SCURTA,iar pliurile acopera perfect burtica!!-Foarte potrivita pt ocazii festive-nunti, cununii, botez, aniversari,Eu am imbracat-o O SINGURA DATA la intilnirea de ,,N,, ani de la absolvirea  facultatii  intr-o locatie de 4 stele-!!! -MERGE SIGUR SI PT MARIMEA 38-42! FOARTE  POTRIVITA  PENTRU  ORICE   PETRECERE-cununie, nunta, botez, banchet, curs festiv, garden-party- eventual  accesorizata cu un bolerou, o capa, un sal, esarfa, daca este noaptea racoare, !!! UITATI-VA pe situl: ,,RVL.RO,, si vedeti ce preturi au la hainute, inclusiv la sectiunea ,, Rochiile de seara,, pentru a intelege ca pretul meu de vinzare este absolut rezonabil, modic, simbolic!!! O astfel de rochie DE OCAZIE are pretul de minim 200 lei!!! Eu am cumparat-o la aproape 300 lei, o vind atit de ieftin pt ca nu-mi mai vine, sta degeaba in sifonier, mai bine va faceti o MARE bucurie cumparind-o!!!! IMI VETI MULTUMI CIND VA VETI CONVINGE DE ADEVARUL DESCRIERII MELE SI CIT ESTE DE FRUMOASA!!!!!! PRETUL MEU EXTREM, EXTREM DE MIC, COMPARATIV CU ALTE BLOGURI!!!-LA ACEST PRET -49 LEI NU VETI GASI NICAIERI -FIE MAGAZINE FIZICE, FIE ONLINE- pina si in magazinele SH,o rochie de ocazie costa mult peste 50 lei !!!

Un comentariu:

  1. Este o rochie foarte faina si buna a avut o prietena,si era foarte multumita de ea.

    RăspundețiȘtergere