duminică, 21 mai 2017

SACOU NOU CU ETICHETA!!! marimea 42-pret foarte mic si rentabil!!!









Imagini pentru poze outfit cu sacou grena dama



ABSOLUT SUPERB acest sacou clasic, din 98%BBC, 2% elastan, cu o culoare burgund-grena inchis foarte frumoasa, captusit cu material cu floricele, deosebit de elegant care poate fi purtat atit intr-o tinuta office-cu fuste si camasa sau cu pantaloni -sau intr-o tinuta smart casual cu blugi si tricouri,  rochite-potrivit in orice anotimp-si iarna sub palton sau mai ales din primavara pina toamna!! L-am cumparat pentru mine ca mi-a placut prea mult, chiar daca ma stringe la bust, dar abia acasa am realizat ca mi-e mic tare:))) este pacat sa nu-l poarte cineva careia ii vine: umeri 40, lungimea de 65, minecile 63, bustul de la cit de micut-daca il luati peste bluzite, camasi, tricouri-pina la 100-106, talia lejera 90-96. Pretul il vedeti clar pe eticheta-44,90 lei redus de la 129 lei!!-vi-l ofer exact la pretul cu care l-am cumparat-45 lei-daca virati banii in cont, caz in care transportul il platesc eu, sau 50 lei plata ramburs-dar prefer contul!! convenabile ambele variante!obs. vedeti clar din poze ca are si saculetul cu nasturele de rezerva!!culoarea reala visinul inchis exact ultimele poze, de la poza 7 in sus!!-SUPERB!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu