miercuri, 26 aprilie 2017

GHETUTE NOI CU ETICHETA!!! -,,H&M,, cu imprimeu brodat etno, marimea 37-pret simbolic, DOAR 45 lei SI transportul inclus!!-model asemanator gasiti pe net, dar la 120 lei, deci, comparati cu oferta mea!!!!







Ghete Eliana CamelGhete Eliana Camel

NU LE MAI GASITI IN ALTA PARTE, STOCUL S-A EPUIZAT SI ONLINE SI IN MAGAZINELE FIZICE!!! FOARTE FRUMOASE, cu imprimeu stil etno, un model de ghetute, elegante, deosebit de usoare, comode si practice, nici nu le simti in picioare, perfecte de purtat din primavara pina toamna tirziu intr-o mare varietate de combinatii, atit cu blugi, cit si cu rochite si gecute de exemplu sau fuste-lungi, scurte, etc!!!! Le vind la un pret absolut normal si rezonabil tinind cont de brand si de calitatea lor, fix 50 lei-transportul il platesc eu daca virati banii in cont!! NU le mai gasiti nicaieri, nici in magazinele fizice nici online, DEOARECE sint din colectia de anul trecut, asa incit profitati de oferta mea!! FACETI-VA UN CADOU LA UN PRET FOARTE BUN!! OBS.:cele 2 poze cu un manechin incaltat sint de pe situl:,,incaltamintefashion.ro,, unde gasiti acel model foarte asemanator cu ale mele, doar ca acolo pretul lor este de 120 lei!!!! verificati-deci, COMPARATI CU OFERTA MEA, DE NUMAI 45 lei!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu