marți, 17 octombrie 2017

PANTALONI ,,RIVER-ISLAND,,-NOI, CU ETICHETA, marimea 10-12-pret 45-REDUCERE DOAR 40 lei-transportul inclus!!!











SUPERBI!!!-NOI, CU ETICHETA, un brand foarte scump si renumit, acest model de pantaloni intr-o culoare superba de  ciclam-roz-mov-in realitate sint o nuanta putin-putin mai inchisa decit in poze! Sint foarte calitativi, o stofa foarte buna care nu se sifoneaza, materialul placut pe piele, pot fi purtati atit zi de zi la servici, intr-o tinuta mai eleganta-office, cit si intr-una de plimbare-smart-casual! marimea lor este 10, dar sint putin mai mari: talia merge pina la 40-45*2, distanta talie fata 27-30 cm, lungimea lor 88 cm, deci daca sinteti miniona va vin lungi, iar daca sinteti mai inalta va vin exact asa cum se poarta acum, mai scurtuti!! SINT FOARTE-FOARTE FRUMOSI, ELEGANTI, INTR-O CULOARE SUPERBA USOR DE ASORTAT SI ACCESORIZAT , atit cu camasi, bluzite si stiletto, cit si cu tricouri si balerini, espadrile, adidasi, etc!Pret de vinzare ABSOLUT REZONABIL SI NORMAL,- tinind cont de faptul ca o pereche de pantaloni se gasesc in jurul sumei de 100-129 lei!!-de ex, ,,ORSAY,, sau chiar si mai rau in bazar turcisme am vazut costa mininm 100 lei!!!-pretul meu fix 40 lei-transportul inclus daca virati banii in cont-merita din plin si pret dublu, dar ii vind asa ieftin pentru ca m-am ingrasat si nu-i pot purta eu!!! profitati de oferta mea si imi veti multumi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu