duminică, 20 august 2017

PANTOFI NOI CU ETICHETA, brandul ,,AXEL,,-marimea 36-37-pret exact cu cit i-am luat 39 lei+9 lei transportul!!








NOI, IN CUTIA ORIGINALA si cu ambalajul lor, brand cunoscut si scump, un model de pantofi decupati la spate, cu tocul micut, o culoare superba de mov, sint extrem de usori si de comozi, nici nu ii simti in picioare!!Foarte eleganti, potriviti in multe combinatii, atit la fuste, rochite, cit si cu pantaloni, blugi, etc! Pretul pe eticheta  il vedeti clar pe cutia lor este de 41 euro, ii vind  la pretul  de fix 50 lei!!-transportul inclus daca virati banii in cont!-la acest pret de doar 50 lei i-am cumparat si eu:( 39 lei+9 lei transportul) si ii vind fix la acelasi pret!!! STOCUL EPUIZAT la acest model, NU ii mai gasiti nicaieri!-se potrivesc sigur si la marimea 36!obs.: exact acelasi pret l-ati fi platit si daca ii luati de pe site, doar ca nu mai sint, asa incit profitati ca-i am eu!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu