duminică, 19 noiembrie 2017

GEANTA PIELE NATURALA, ,,LISA MINARDI,,-NOUA CU ETICHETA!!-cumparata de pe ,,ELEFANT,,-OFERTA UNICA SI DE NEREFUZAT: O VIND LA PRETUL PE CARE IL DORITI!!

Lisa Minardi - Geanta de umar Lisa Minardi LM7038 - CamelLisa Minardi - Geanta de umar Lisa Minardi LM7038 - CamelLisa Minardi - Geanta de umar Lisa Minardi LM7038 - CamelAm cumparat-o de pe situl ,,ELEFANT,, dar intre timp am primit cadou una model asemanator!!:))) GEANTA ESTE SUPERBA, DEOSEBIT DE FRUMOASA, cu model stantat,o culoare superba-camel- foarte usor de asortat si de accesorizat la multe tinute, este foarte incapatoare, se poarta pe umar, prezinta un buzunar cu fermuar si 2 deschise! M-a costat 230 lei, am luat-o la acest pret REDUS de la 361 lei!!!-DUPA CE AM urmarit-o mult timp sa o reduca!!:))) TININD cont ca este un brand renumit -toate gentile din piele naturala de pe ,,,ELEFANT,, produse in ITALIA sint foarte calitative, de aceea si pretul lor ESTE unul mare, am prins-o la reducere,la un pret absolut normal si rezonabil pentru o geanta din piele naturala-230 lei!!-o vind exact la acest pret-transportul inclus la virarea banilor in cont!!O gasiti pe site acum la pretul de 252,99 lei, redusa de la 361,98 lei-, deci un pret mai bun decit al meu, nu GASITI ACUM!!-STITI la fel de bine ca si mine, ca de ex. in magazinul ,,BENVENUTI,,  o GEANTA DIN PIELE NATURALA NU gasesti la 230 lei, ci costa undeva , in jur de 350-400 si chiar muult peste!!-model asemanator, dar o culoare urita, gasiti la Benvenuti , dar costa 359 lei!!!IMI VETI MULTUMI, CIND O VETI PRIMI SI VA VETI CONVINGE DE DESCRIEREA MEA!!!-stocul epuizat la acest model!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu