vineri, 17 iunie 2022

PANTOFI PEEP-TOE, NOI CU ETICHETA, IN CUTIA ORIGINALA!!! marimea 36-37-pretul pe eticheta 240 lei-pretul meu 100 lei- REDUCERE DOAR 75 lei si transportul inclus!-PROFITATI DE OFERTA!! NU II GASITI NICAIERI IN ALTA PARTE











O FRUMUSETE de pantofi, intr-o culoare superba apricot-corai, USOR DE ASORTAT la multe tinute- model extrem de elegant, sint foarte comozi si usori datorita platformei, chiar daca au tocul inalt- perfecti pentru orice ocazie-atit la job cit si la  PETRECERE, eveniment, atit de zi cit si de noapte: nunti, banchete si in orice locatie-chiar si de 4 stele( cluburi, restaurante, terase}!!! Cei mai frumosi pantofi pe care i-am avut in colectia mea  vreodata!! Brandul foarte scump, se regaseste si in micile accesorii de pe pantofi: interior, laterale si talpa- pretul pe eticheta  cutiei este de 52,60 EURO,  pretul meu DOAR 100 lei-transportul inclus!!-REDUCERE DOAR 75 LEI!!!!! ii vind atit de rentabil doar pentru ca eu nu mai pot purta tocuri, am o problema de sanatate la coloana! NU II GASITI SIGUR NICAIERI IN ALTA PARTE !!!-MERITA din plin pretul meu, imi veti multumi cind va veti convinge de cit sint de frumosi !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu