vineri, 12 aprilie 2024

PANTOFI PIELE NATURALA- ,,CASTA,,-NOI CU ETICHETA!!!

 



Cumparati de pe MINIPRIX- stocul este epuizat!!!  sint deosebit de frumosi, de eleganti si comozi, numai buni de purtat in 3 anotimpuri! marimea lor 37, dar sigur se potrivesc si la 36!! SINT dintr-o PIELE NATURALA foarte calitativa, eu ii vind pt ca deja am de la acest brand-CASTA-made in Portugalia-citeva perechi si nu mai apuc sa-i port si pe acestia! i-am luat ca mi-au placut prea mult! pretul lor pe site este de 168lei+14 lei transportul, dar eu ii vind la DOAR FIX 90 lei si transportul inclus la virarea banilor in cont! imi veti multumi cind ii veti primi!! vi-i trimit in cutia originala!!

Pantofi Casta din piele naturala cu model perforat si talpa joasa pentru femei 

168,00 lei Exterior din piele naturala ,Interior din piele naturala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu