sâmbătă, 30 martie 2024

PANTALONI CULLOTE IMITATIE PIELE ,,BONPRIX,,-NOI CU ETICHETA!





STOCUL EPUIZAT la acest model, nu ii mai gasiti nicaieri in alta parte!!!, sint deosebiti, foarte eleganti, materialul placut pe piele, numai buni  de purtat  in 3 anotimpuri !!!!-dar am luat marimea 42-care merge pina la o talie de maxim 90 cm, dar SIGUR SE ASEAZA PERFECT PE o talie mai micuta de 90 cm!! motiv pt care , sa nu-i mai fac retur vi-i ofer la fix pretul de pe site-REDUS de la 99 lei la 60 lei !!!-si transportul inclus la virarea banilor in cont-imi veti multumi cind va veti convinge de cit sint de frumosi!!!!-la pretul acesta-de 60 lei-nici din magazinele chinezesti nu iti iei, acolo sint mai scumpi!!

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a-i lumina pe toată lumea despre lucrările bune ale doctorului Ilekhojie. Eu și fosta mea soție am avut probleme de aproape 2 ani și am încercat toate consilierea și am vorbit cu părinții noștri, dar nimic nu a funcționat. Ne certam pentru tot și separarea era iminentă până când am văzut o recenzie a doctorului Ilekhojie. L-am contactat și l-am informat despre starea mea. El a promis că va îndeplini un ritual de reconciliere care să asigure restabilirea legăturii dintre mine și soția mea. A trecut o săptămână de când i-am aranjat ajutorul și lucrurile încep să se îmbunătățească între mine și soția mea. Am început să locuim din nou în același dormitor și am informat amândoi avocații noștri să pună în așteptare planurile de divorț. Sunt atât de fericit acum că mă pot bucura din nou de soția mea. Luați legătura cu Dr. Ilekhojie dacă aveți probleme în căsnicie. E-mail: gethelp05@gmail.com sau WhatsApp/Telegram +2348147400259

    RăspundețiȘtergere